Op vakantie geweest - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dré en Gita Hugten - WaarBenJij.nu Op vakantie geweest - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Dré en Gita Hugten - WaarBenJij.nu

Op vakantie geweest

Door: Gita en Dré

Blijf op de hoogte en volg Dré en Gita

19 Juli 2011 | Spanje, Madrid

Nu alweer ruim een week terug van onze vakantie op Tenerife (Playa de las Americas). Wat een verschrikkelijk mooi eiland, we kunnen niks anders zeggen. Wat hebben wij genoten van dit geweldige eiland !! De natuur is er zo mooi, we keken onze ogen uit. We hebben veel gezien op Tenerife, vonden het toch jammer dat we onze wandelschoenen thuis hadden gelaten. Volgende keer gaan ze mee en gaan we fikse wandelingen maken daar. We hebben lekker geluierd, dat hadden we beiden nodig, maar we hebben ook veel ondernomen. We gaan zéker nog een keer terug naar Tenerife. Maar nu gaan we komende zondag weer verder aan ons Pieterpad. We zijn geeindigd in Ommen, dus daar gaan we komende zondag weer starten. Wordt dan een lange etappe, een etappe van 21 km. Ommen-Hardenberg, maar we zijn er weer klaar voor (hopen we). Ommen here we come....tot zondag....