vervolg Montfort-Swalmen. - Reisverslag uit Swalmen, Nederland van Dré en Gita Hugten - WaarBenJij.nu vervolg Montfort-Swalmen. - Reisverslag uit Swalmen, Nederland van Dré en Gita Hugten - WaarBenJij.nu

vervolg Montfort-Swalmen.

Door: Gita en Dré

Blijf op de hoogte en volg Dré en Gita

14 November 2010 | Nederland, Swalmen

We hebben daar genoten van verse limburgse vlaai en een kop koffie met een borrelglaasje bailey's met slagroom. Even een half uurtje van de benen af was wel effe lekker. De regen werd niet minder, maar met poncho om was het goed te doen. De weilanden en de bossen waren goed verzadigd van al het regenwater. Sommige stukken waren dan ook weer lastig te doen, maar al met al hebben we weer genoten van deze heerlijke tocht. Deze etappe weinig pieterpadders tegengekomen, maar er zullen er weinig zijn dit met zulk weer gaan lopen (regen, regen, regen). Rustpauzes deze keer niet zoveel gedaan, op een bankje zitten was er deze keer gewoon niet bij, vanwege de hevige regen natuurlijk. We zijn wel goed droog gebleven dankzij onze goede regenkleding. Swalmen bereikte we om 16.00 uur. De Sint was daar ook gearriveerd want er liepen hier en daar wat kindertjes al zwarte pietjes rond. Wij liepen verder richting station...moe maar weer voldaan van deze etappe. Volgende week lopen wij weer verder, dan is Swalmen-Venlo aan de beurt, voor ons een "thuisetappe". Hopelijk wat minder regen, maar dat hebben wij niet voor het zeggen. Nu weer lekker op de bank, flesje wijn...je kent dat wel :-) ..... Tot volgende week.

Nu 83 km gelopen, nog 409 km te gaan.